You are here: Home / Events / Seminars / [SCAN] First-aid-4all / Socorrismo para todos

[SCAN] First-aid-4all / Socorrismo para todos

Filed under: ,

When 08 Mar, 2023 from
12:00 pm to 01:00 pm
Where ITQB NOVA Auditorium
Contact Name Sandra Viegas
Add event to your calendar iCal

First-aid-4all / Socorrismo para todos (Bilingue)

The main goal of this Seminar is to introduce our community to the ITQB/IBET first aid group. This Seminar is open to everyone in our community: researchers, alumni, and the non-academic staff working at the institute.

It is important that when an incident occurs, people know how to proceed.

Furthermore, the first-aid responders will explain their role and provide important information regarding medical emergencies.

****************************************************************************************************

Esta apresentação tem como finalidade apresentar a toda a comunidade ITQB / IBET o grupo de socorristas das nossas Instituições.

A apresentação está aberta a toda a comunidade: investigadores, alunos e serviços do Instituto.

É muito importante que todas as pessoas tenham uma noção básica de como agir perante um incidente e como devem proceder.

Durante a apresentação iremos fornecer informações importantes e esclarecer o papel dos socorristas em situações de emergência médica.